poniedziałek, 7 grudnia 2009

Czas zacząć!

Witam wszystkich serdecznie na tym blogu. Miło że tutaj trafiłeś i postaram się zatrzymać Cię na dłużej tutaj. O czym będę pisać? O zmianie naszego ciała! Żyjemy w dobie gdzie każdy marzy o idealnej sylwetce, oglądamy gwiazdy w tv, internecie i zazdrościmy im formy. Nic prostszego byśmy zabrali do tego sami. Na wakacje każdy z nas będzie mógł wyglądać pięknie, czysto i schludnie :). Opiszę tutaj metody jak można przytyć oraz jak przybrać parę kg. Wiedza i porady jakie przedstawię nie będą brane z palca. Mam spory staż, doświadczenie i ciekawostki jakie postaram się Wam przedstawić. To tyle w tytule wstępu. Od jutra zaczynamy!


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Super! Tego potrzebowałem. Myślę, że zyskasz we mnie stałego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło :) Na pewno będę starał się zaskakiwać nowymi wpisami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Upps. Chyba jednak nim nie będę. Miałem wypadek i uszkodziłem kręgosłup. Do wiosny nie podniosę niczego cięższego niż 5 kg :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fatalna sprawa :/ Wracaj do zdrowia i zapraszam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń